Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 16 juli 2018

Baby

Oef, mijn lijf sputtert een beetje met deze zomerse temperaturen. Op een of andere manier komt er niet heel veel uit mijn handen (die overigens ook sputteren, want de vellen hangen eraf). Heel grote projecten pak ik nu niet op (geen deken op schoot...) maar kleine projectjes kunnen natuurlijk altijd!


Dit is een prachtig baby-jasje met een klein ajour-patroontje. Je kunt het gratis patroon vinden bij Drops waar je ook de beschrijvingen vindt van het mutsje, sokjes en een hier vind je nog een bijpassend broekje. Kleine projectjes, heerlijk voor de zomer!

De winkel is deze week gewoon open volgens gebruikelijke openingstijden.




3 opmerkingen:

  1. Wat een lief jasje.
    Doe maar rustig aan hoor, geen temperatuur om je druk te maken.
    Fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is ook geen temperatuur om veel te doen, ik zou zeggen rustig aan doen hoor. Grote dingen komen wel weer als het weer een 'normale' temperatuur buiten is.

    BeantwoordenVerwijderen