Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 14 april 2022

Karma

Vorige week zaterdag zette ik een foto op Facebook van het stralende zonnetje dat 's morgens vroeg in de winkel scheen. De ene foto is de andere niet en deze foto bleek van alles op te roepen: een heleboel likes en reacties, vragen "waar is deze winkel?" 😂 maar ook op de dingen die al dan niet bewust op die foto stonden. Deze foto was duidelijk niet gestyled, want de toonbank lag vol rommel van de vorige dag. Ik kreeg ook vragen op het truitje dat rechts te zien is en ik heb beloofd er wat over te schrijven, bij deze!

 


Het truitje is gebreid van LangYarns Karma, een nieuw zomergaren in prachtige kleurtjes. Het garen is een mix van 42% katoen, 25% viscose, 25% acryl, 8% linnen en heeft een looplengte van 285 meter op 100 gram (€ 11,95). Voor het afgebeelde model heb je 3(S), 4 (M/L) of 5 (XL) bollen nodig. 

Er is een boekjes uitgekomen met 11 hele leuke items van dit garen, waaronder truitjes, vesten, een jurk, en omslagdoeken/sjaals. Alle kleurtjes van dit garen én het boekje staan in onze webshop.
Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat een aantal kleurtjes pas weer eind van maand worden geleverd door de fabrikant, als je echt haast-haast hebt is het verstandig om even contact op te nemen of er genoeg op voorraad is!





Morgen heb ik een vroege dienst, Ali neemt de honneurs waar. Uiteraard ben ik er zaterdag weer zelf!


1 opmerking:

  1. Heerlijk toch, het is gewoon hoe jij bent. Niets aan veranderen hoor.

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen