Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 21 april 2022

Cadeau

De tijd vliegt op dit moment echt heel hard. Pasen is al weer voorbij en volgende week vieren we Koningsdag alweer! (Let op: we zijn dan gesloten, dus volgende week pas vanaf donderdag geopend). In deze tijd hoppen we van feestdag naar feestdag. En op zondag 8 mei is het ook nog eens Moederdag!

Misschien een ideetje wat al lang op je verlanglijstje staat? Een prachtige Muud-tas voor je projecten, je accessoires of gewoon als elke-dag-tas? Ik ben zelf echt fan geworden van deze prachtige tassen. In het gebruik worden ze alleen maar mooier!

Er staan heel wat tassen in onze winkel, maar niet altijd alles.
Dus heb je iets op je wensenlijstje, wacht dan niet te lang met bestellen. Ik heb dan nog tijd om het bij de leverancier te bestellen als het even niet meer in de winkel is. 


Je kunt alle items terugvinden in onze webshop waar je ook prijzen, maten en details terug kunt vinden.


















Vanavond is er weer breiclub in onze winkel van 19.30 - 21.30 uur.
Van harte welkom!

Morgenochtend ben ik nog present in de winkel, in de middag is Ali van de partij.
Zaterdag ben ik er uiteraard weer zelf.


1 opmerking:

  1. Ja we gaan van 'vrije' dag naar feestdag. Heel wat aparte dagen de komende tijd.
    Heerlijk. Voor jou ook lekker de komende week met extra vrije dag. Een dag lekker voor jezelf.

    BeantwoordenVerwijderen