Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 16 april 2022

Fijne Pasen

In de zorg gaat het werk 24/7 door, en misschien is dat mede de reden dat ik weer wat overvallen ben dat het alweer Pasen is (want ik mag gewoon werken, deze feestdagen). Ondertussen heeft het huis zich gevuld met jongelieden die een feestje vieren voor dochterlief die 22 lentes mag opschrijven - en 2 jaar haar verjaardag niet kon vieren. Ik denk dat ik maar vroeg de koffer induik (het voordeel van slecht horen 😁😂 - ik slaap wel door het feestgedruis..., en nu maar hopen dat ze me niet horen als ik morgen om 6 uur naar beneden sluip).

Ik vond nog een leuk lente-idee op Pinterest, bewaar het maar voor Pasen volgend jaar! Ze zijn zó grappig:

Foto: Sehepworth
Patroon: Ravelry - Julie Tarsha


Je kunt het Engels-talige patroon gratis downloaden via Ravelry

We wensen jullie hele fijne Pasen!


2 opmerkingen:

  1. zeker grappig en idd bewaren voor volgend jaar. Werk ze en maak er op je werk en thuis
    gezellige dagen van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat kan de tijd soms ineens snel gaan hè?
    Werk ze deze dagen!
    De haasjes zijn super lief. Een ideetje om te onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen