Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 18 maart 2019

Voorpret

Zo achter de schermen ben ik druk bezig met de voorbereidingen voor het Brei- en haakfestival op 1 juni. Nu ik het voor de 4e keer organiseer ben ik wat beter voorbereid op de hoeveelheid werk die ik moet verzetten om het allemaal soepeltjes te laten verlopen 😉, denk ik....
Dus af en toe zal ik een tipje van de sluier oplichten. Voorpret in het kwadraat!!

Helemaal in mijn nopjes ben ik dat ik mag aankondigen dat Sascha Blase-van Wagtendonk op ons Brei- en Haakfestival komt!


Al jaren ben ik erg enthousiast over Sascha's ontwerpen van o.a. sjaals en zéker ook alle lappenpoppen. Eind april komt haar nieuwe boek Sjaals haken uit en natuurlijk neemt Sascha heel veel voorbeelden mee uit haar boek. 

Alle nieuwtjes rondom het nieuwe boek kun je volgen via deze Facebookgroep. Meld je daar aan en bij 2500 leden worden er maar liefst 25 exemplaren van de eerder uitgegeven boeken van Sascha verloot onder de leden! Zo'n actie delen we graag.






1 opmerking:

  1. Ik vind haar ontwerpen echt super mooi en heel goed te doen. Leuk dat ze ook komt op 1 juni. Kijk er nu al naar uit hoor. Succes met alle voorbereidingen.

    BeantwoordenVerwijderen