Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 20 maart 2019

Knit en Knot en meer...

De laatste dagen ben ik regelmatig benaderd via mail en telefoon met de vraag of ik dit jaar weer aanwezig ben op de Knit & Knot in Tilburg. Voor iedereen die me daar zoekt: deze keer (4-5-6 april) ben ik daar niet. De beurs is dit jaar een dag vervroegd en dat bleek (met nog een dag extra opbouwen) niet haalbaar. Tenslotte runnen we een stenen winkel en die kunnen we niet een week lang sluiten. Daarnaast heb ik met regelmaat een minder-evenwicht-dag dus al met al besloot ik niet te gaan en me dit jaar te concentreren op ons Brei- en Haakfestival.


De beurs gaat zonder mij uiteraard toch wel door 😉, je kunt alle informatie erover hier terugvinden.

*****

A.s. zaterdag is er een workshop Kralen breien. Helaas zijn er 2 annuleringen geweest, er zijn dun onverwacht nog 2 plaatsen vrij. Wil je nog meedoen? Wacht dan niet meer en schrijf je hier in.


*******




2 opmerkingen:

  1. Goed hoor Jeanet en verstandig om voor jezelf te kiezen. Spreekwoord zegt : wijsheid komt met de jaren. Ahum hoor wie dat zegt bijna 75 en nog steeds moeite met keuzes temaken.
    Groetjes wia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mens moet soms keuzes maken en met een winkel kun je niet zomaar dagen weg. Jij doet al zoveel. Je kunt beter één ding (winkel en festival) goed doen, dan teveel dingen net niet helemaal. Zo voorkom je dat je over jouw eigen grenzen heen gaat.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen