Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 26 maart 2019

Uiltje

Het meest besproken beestje van afgelopen week: een Uil (deze is overigens van WoolyToons en niet van Minerva 😁). Gratis patroon, in onvervalst Nederlands!


Je kunt het patroon hier bestellen.

Liever wat simpeler? Hier blogde ik over een simpele gebreide variant. Nederlands patroon, voor simpele zielen zoals wij (zit geen woord Frans, Latijn of Farsi bij)





2 opmerkingen:

  1. Vooral de knipogende uil doet mij erg deugd!

    Groet, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vandaag mijn bestelling van 2 lente kleur cake bollen mogen ontvangen.
    Prachtige kwaliteit, keurig verpakt, ben er erg blij mee.
    Blijf deze site zeker volgen,

    Gr Ine

    BeantwoordenVerwijderen