Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel idee√ęn en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien en haken is. Vrijwel elke dag komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien.

**************************************************

zaterdag 19 januari 2019

Workshop kralen breien - 23 maart 2019

Voor het nieuwe jaar broeden we steeds nog op nieuwe plannen en workshops.
De volgende is al weer gepland! Heel blij ben ik dat Anke en Connie Grevers en Henny Abbink vanuit het hoge noorden helemaal naar Zeeland willen afzakken om bij ons een workshop te geven. Je kent de dames wellicht ook van Gelderse Mutsen of van hun kraam op o.a. de Handwerkbeurs.

Op 23 maart 2019 is er in onze winkel een workshop "Kralen Breien"!

Je leert deze dag hoe je gebreide kleding, sjaals e.d. kunt versieren d.m.v. kralen,. We breien een zomersjaaltje van het zachte Borgo de Pazzi Hanna waarbij je leert de kralen in te breien volgens patroon.
We starten deze ochtend om 10.30 en de workshop duurt tot 15.00 uur (en natuurlijk mag je nog even blijven zitten om bij te komen ūüėČ). Uiteraard krijg je een heerlijke lunch aangeboden en wordt je tussendoor voorzien van koffie, thee en lekkers - kosten € 65,00

Afbeeldingsresultaat voor beads

De workshop is inclusief kralen, garen, patroon, lunch en koffie en thee. Het aantal plaatsen is beperkt! Je kunt je hier inschrijven.

Afbeeldingsresultaat voor anke grevers kraaltjes

Hier nog wat foto;'s van de vorige workshop kralen breien:

4 opmerkingen:

  1. Leuk hoor. Maar niets voor mij hoor. Hou best van gepriegel maar dit is te veel gepriegel voor mij. Ik heb trouwens nog een heel portemonneetje liggen die mijn moeder zeker 20 jaar geleden voor mij heeft gebreid met kralen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was een heel leuke workshop van de dames van de Gelderse Mutsen met het kralen tasje! Ze hebben het allemaal super goed uitgelegd! Fijn dat ze nu weer met een nieuw project naar Arnemuiden willen komen!