Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zondag 14 oktober 2018

Knit&Knot

Totaal uitgeteld ben ik - maar dat was te verwachten!
Drie hele drukke, intensieve dagen op de Knit en Knot hebben we achter de rug. Op een of andere manier lukt het me nooit om veel foto's te nemen. Tussendoor heb ik wel geprobeerd om wat van de beurs op te snuiven. Een impressie:


Dagelijk echt vroeg op pad, want er moest toch telkens 120 kilometer overbrugd worden.
Met een Zeeuwse bolus konden we de dag wel aan!
En natuurlijk waren we met een knipoog naar Zeeland gekleed 😉 

 


Er was zoveel te zien, te beleven, te koop, te doen....
Het was uitzonderlijk warm maar dat weerhield velen er niet van om veel wolletjes te kopen.







Tegenover onze stand werden workshops loom-weven gegeven, daar werd veel gebruik van gemaakt.
En zoooooooveel lieve mensen ontmoet en gesproken! 
Klanten, collega's, lezers, en zo-maar-spontane ontmoetingen en uitwisselingen, erg van genoten.

 


En dan nog afbreken, inpakken, in de bus laden en weer naar huis. De chaos is compleet maar eerst even uitrusten! Nu ben ik toe aan een hele kleine break 😁.
De (web-)winkel is heel even gesloten, wij zijn donderdag 18 oktober weer open.



7 opmerkingen:

  1. Het was super op de beurs. Mooi pakket voor de tante Zoet deken gekocht en al begonnen ook. Was leuk je in het echt te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je weer een geslaagde beurs hebt gehad. Nu alles weer op zijn plaats krijgen natuurlijk. Hopelijk neem je ook nog de tijd om in het zonnetje bij te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt jammer dat ik door omstandigheden niet kon..ziet er allemaal leuk en gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgens mij heb topdagen gehad. Ga nog ff lekker nagenieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Blij dat ik niet geweest ben zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat het weer zo geslaagd was! Fijn herfstvakantie gewenst!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er allemaal super leuk en gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen