Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 26 mei 2018

Crochet in the City

Als je van haken houdt kan het niet anders zijn of je bent een keer terecht gekomen op Annemarie's Haakblog. Misschien heb je er - net als ik - vele ideeën gevonden of doe je met regelmaat mee met "Link Your Stuff" en plaats je een foto van je haakwerk.

Annemarie blogt nóg langer dan ik (we horen tot de mastodonten in blogland 😉) en ze heeft ook al een paar haakboeken geschreven.


En jullie kennen ook Freubelweb! En uiteraard Loes die al die leuke ideeën al jarenlang voor ons opzoekt op allerlei Freubelgebied.


Loes is een creatieve manus-van-alles en jullie hebben vast haar leuke vlogs gevolgd van het Brei- en Haakfestival van vorig jaar!






Als die twee krachten gaan bundelen ontstaat er natuurlijk iets heel moois! Annemarie schreef een prachtig nieuw haakboek en Loes geeft het uit: 




Het boek is prachtig vormgegeven, zoals die mooie Japanse haakboeken. Je kunt hier meer lezen over het boek.

En ik ben natuurlijk superblij, erg vereerd en doe een vreugdedansje als ik mag aankondigen dat Loes en Annemarie het boek komen presenteren op het Brei- en Haakfestival volgende week! Vers van de pers gerold 😊. Ze nemen voorbeelden uit het boek mee, je mag uiteraard je aankoop laten signeren en honderduit vragen! (en ze dikke complimenten geven voor het jarenlang verzamelen van het mooiste haak- en ander freubelgedoe mag zéker ook!)

Ik zei toch al dat het een feestje wordt?? 😊

Nog even kijken op de websites van dit creatieve duo?

Freubelweb van Loes Verhoeven

Annemarie's Haakblog van Annemarie Benthem








4 opmerkingen:

  1. Dat wordt dus een driedubbel feestje als deze twee creatieve dames op jouw Brei- en Haakfestival komen. De foto's van het nieuwe boek zien er veelbelovend uit.

    Groetjes en fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat geweldig. Het wordt echt een super dag hoor met al deze super dames er ook nog bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat superlief Jeanet! Dankjewel en ik kijk er heel erg naar uit je na al die tijd weer eens te zien. Lieve groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, dat moet wel een topfeestje worden volgend weekend!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen