Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 26 maart 2014

Paaskippetjes

Gaaf zijn deze Paas-kippetjes! Ze zijn kleurrijk, grappig en hol van binnen zodat ze ook nog als eierwarmertje kunnen dienen!



De poorjes, hanekammen en snaveltijes zijn wel gepriegel op de vierkante centimeter - maar dan heb je ook wat! De afwerking met verschollende borduursteekjes maken deze kippetjes wel heel bijzonder!

Je kunt het patroon terugvinden via Ravelry of rechtstreeks op dit blog (Engels)


3 opmerkingen:

  1. Superleuke kippetjes, ze gelijken in vorm wat op die van Wieke (maar die zijn gebreid)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk. Ik heb deze kippetjes al gezien bij google afbeeldingen, maar kon het patroontje niet ontdekken. Ik ben blij met jouw verwijzing. Nu kan ik aan de slag.
    Leuke foto zo samen tussen de narcissen.

    BeantwoordenVerwijderen