Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 23 mei 2018

Tikkeltje

Het wordt een tikkeltje spannend hoor! Zal alles op tijd geleverd worden zodat we wat leuks kunnen laten zien op het Brei- en Haakfestival? Omzeil ik alle Duitse en Zwitserse feestdagen (waar je allemaal rekening mee moet houden...). Heb ik alles op tijd klaar, is alles geregeld? Met nog een ruime week voor de boeg stijgt de adrenaline ook weer, maar met een legertje vrijwilligers gaat het vast goed komen.

Alleen het weer, dat kan niet georganiseerd worden, dus check ik elke dag de buienradar. Alsof dat helpt! En waar maak ik me druk om, want we hebben uiteraard ook weer die grote tenten geregeld.
In de tussentijd kruip ik af en toe achter de naai- en borduurmachine, zodat er naast al die leuke draadjes ook nog wat anders te vinden is......




Deze grappige tasjes zijn er ook weer! Ideaal voor stekenmarkeerders, maasnaalden, sleutels etc.
Ze zijn al volop in de winkel leverbaar!




2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke spulletjes! Je brengt me op een idee. Heb nog een restant Zeeuws schortenbont, was ooit mijn rok. Al eens een gebreide tas mee gevoerd. Misschien van de rest ook zulke leuke etuitjes of een projectbasis maken. Ik wens jullie een geslaagd evenement!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het Zeeuwse komt in al deze spullen mooi uit. Leuke aanvullingen op al jouw prachtige garens.

    Succes met de verdere voorbereidingen, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen