Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 19 mei 2018

Kou

Hebben jullie het ook zo koud gehad de afgelopen dagen? Oh, ik heb de verwarming weer aan, een vest en een kolletje erbij. Brrrr, ik hoop dat de lente snel weer terugkeert!
Vanwege de kou kan ik best over mooie sokken bloggen:

Foto en patroon: Emmy Coplea - Ravelry

Het patroon van deze prachtige "Waterval-kabel"-sokken kun je gratis downloaden via Ravelry.
Heel mooi: de kabel loopt door tot in de hiel!

Mooi met effen of licht gemeleerd (handgeverfd) garen, Kies voor niet te bonte combinaties, het patroon valt dan weg.
Fijne Pinksteren!





2 opmerkingen:

  1. Die kleuren zijn mooi samen! De sok ziet er comfortabel uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had het vrijdag en zaterdag echt koud. Nu op zondag is het weer lekker.. Ik vind de hiel van de sok heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen