Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zondag 24 september 2017

Genieten

Wat is het toch genieten als je dit prachtige najaarsweer cadeau krijgt! Zo maar op een vrije zondag.
Het was een drukte van belang op de Zeeuwse wegen, niet in het minst met wandelaars en fietsers.


We genoten tijdens een wandeling naar de moestuin. Nog steeds is het daar verschrikkelijk nat. Om ons heen de akkers met uien en aardappels, vaak met de duidelijke schade van het vele hemelwater. Of dat nog goed komt?


Tussen de vergane glorie van de groenten en fruit houden deze goudsbloemen en het komkommerkruid zich nog prima staande. De kopjes genietend in de herfstzon. De laatste walnoten zijn geoogst maar de rest takelt zienderogen af.


Nog één keer op mijn rug in het gras, starend naar de hemel, naar de volle takken vol met bessen van de meidoorn. Het kon wel eens de laatste keer zijn van het jaar...


De bloemenranden langs de akker weten ook niet van ophouden! Wat is dit genieten. Opgeladen kunnen we er weer tegenaan in de komende drukke werkweek.





6 opmerkingen:

  1. Ja het was echt een super nazomer dag vandaag. Hopelijk komen er toch nog wat meer hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk dat nazomeren ! Genieten, zolang het nog kan. Groetjes en fijne week El

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier net zo. Er staat gewoon uiensoep op t land... Maar ze zijn hier nu begonnen met de aardappelen eruit te halen. Ik hoop dat t allemaal nog goed komt...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was inderdaad een heerlijke nazomerdag, echt genieten. Nu maar hopen dat er nog meer van deze mooie nazomerdagen komen! Kan het land een beetje opdrogen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was inderdaad een heerlijke dag zondag. Ik heb nog lekker met mijjn moeder buiten gewandeld

    BeantwoordenVerwijderen