Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zondag 9 maart 2014

Naar buiten!

Was je ook buiten vandaag?
Wie niet.....?

Wat een heerlijk weer! Vanmiddag trokken we er ook even erop uit en natuurlijk gingen we naar het strand (o, wat hou ik toch van onze provincie!). Voor we weggingen zeurde ik nog over "doe wat warms aan, het is echt nog koud op het strand" en "nee, een bodywarmer kan écht nog niet - 20 graden wordt het alleen in Limburg" en nog meer van dat geneuzel. Krijg je dat vanzelf als je 40-plus bent? Toen ik jong was vond ik al die waarschuwingen zóóóó stom. En dat vond het kroost vanmiddag natuurlijk ook - ik kreeg een paar rollende ogen, zuchten en meewarende blikken.

En weet je? Ze hadden zóóóó gelijk!


Écht, het was zooo heerlijk op het strand van Vrouwenpolder!
Hup - schoenen uit!


Ha, strand - daar zijn we weer!
Jammer dat je via een blog het geluid, de geur, het gevoel van de zon op je huid niet kan weergeven...


Met je vingers door het zand..


Winterjas uit - genieten van de zon.
Mijn sproeten kwamen terstond weer tevoorschijn.


Ja, dat was natuurlijk voorspelbaar.
Het water was nog wel erg koud, maar het waren alleen maar de tenen die nat werden.


Dubbele zonkracht door de weerspiegeling in het natte zand.


Dit gaat nooit over hoor, rollen door het zand is zó leuk!

Het was druk op het strand, veel mensen, honden, paarden, vliegers, maar op het hele brede strand van Vrouwenpolder heb je echt geen last van elkaar en er is altijd ruimte om heerlijk te dollen.


Wat een heerlijke dag!

11 opmerkingen:

  1. Wij genoten van hetzelfde, maar dan bij Den-Haag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk Jeanet, dit hadden jullie gewoon helemaal verdiend :)!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op dit soort dagen ben ik jaloers op iedereen die vlakbij het strand woont!
    Je foto's zijn heerlijk, ik kan de zee bijna ruiken!
    Zelf heb ik lekker zitten haken in de tuin, ook fijn:)
    En die goedbedoelde adviezen geef ik ook aan mijn kinders en ook hier word ik getrakteerd op rollende ogen en zuchten:)
    Fijne avond!
    Groetjes,
    Lineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh heerlijk ,ik hoor jullie lachen en proef de sfeer ,heb ook genoten in de tuin ,lekker wat gerommeld en zitten spinnen ...genieten dus

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij zaten hier in Friesland ook lekker buiten met een glaasje wijn te genieten van het zonnetje. Ik ben gewoon jaloers.. Wat heerlijk om zo vlak bij het strand te wonen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wij genoten ook, maar dan lopend door de bossen in Drenthe. Met de waarschuwing: doe wel je jas aan, uit de zon is het nog niet warm.... Pfff, we hebben het echt wel warm gehad! Maar nog 7 weken en dan komen we het zeeuwse strand weer bekijken in Burgh Haamstede!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaloers!!! (en ja, ik zeg dat ook, het is echt nog koud, jas mee, en dan krijg ik ook van die rollende ogen... vaak genoeg hebben ze het dan toch koud!)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk, zo'n weertje, een mens wordt er echt vrolijk van! Puur genieten! Hebben jullie ook gedaan :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O wat ben ik jaloers op jullie provincie en het heerlijke strand,maar nog een week of 12 en dan hoop ik weer in zoutelande te zijn,kijk er nu al erg naar uit

    groetjes willie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk! De zee is zoooo mooi, maar helaas liggen er heeel veel kilometers tussen de zee en ons huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wij hebben ook de caravan gepakt en zijn naar Zeeuws Vlaanderen gereden vanuit omgeving Eindhoven... wat mis ik als voormalig Goesse mijn geboorteprovincie toch erg als de zon zo gaat schijnen. Ook heerlijk aan het strand gezeten en zelfs nog een beer gebreid in de caravan sávonds en verder op het strand.. heerlijk uit de wind http://breien-als-verslaving.blogspot.nl/ groetjes

    BeantwoordenVerwijderen