Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 8 maart 2014

Kun je nog haken - haak dan mee

Met 1 hand aan het koken, en de andere aan het toetsenbord...
Ik wou jullie niet te lang laten wachten met de foto's :-)


Het was vanmiddag een gezellige boel! Heerlijk om met meer dan 15 dames samen te haken aan het dekentje! De extra toeren kwamen mooi van pas en er was gelijk hulp in de buurt bij vragen.



Erg leuk om al de verschillende kleuren bij elkaar te zien!!


 Natuurlijk viel er ook veel te kletsen en te snoepen..



En ook een paar hele jonge deelneemsters, graag laat ik jullie deze foto zien van o.a. Winston het Olifantje, (naar een gratis patroon van Echtstudio), gemaakt door Isabelle, super knap!


Het was erg gezellig, volle boel, en zéker voor herhaling vatbaar!
(en nu weer even roeren, anders....)


13 opmerkingen:

  1. Leuk!!! Ik ga morgen een post maken over de meet bij Echtstudio, het was heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellug, en wat een grote dekens zijn er al gemaakt, en in zoveel kleurtjes. Ziet er heel leuk uit.
    Voor nu eet smakelijk, en geniet morgen van de warme dag

    Gr Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zag er inderdaad een leuke namiddag uit.
    Hopelijk had je geen aangebrand eten. Mij lukt dat dus niet om tijdens het koken ook iets anders te doen. Gegarandeerd aangebrand!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat er gezellig uit zeg! Eet smakelijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik was in de winkel en kon zien dat er naast gezelligheid heel hard werd gewerkt, gehaakt in dit geval

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maaike Kuiper, hartelijke groet uit Koudekerk a.d.Rijn. Moet je weten dat mijn favoriete handwerkwinkel en daarbij de schrijfster van het altijd weer afwisselende blog kennelijk dezelfde is als van jou, alleen woon jij er wat dichter bij. Jij zult mij niet kennen, ik jou wel, vooral van naam. (informeer maar bij je zussen)

      Verwijderen
  6. Gezelligheid kent geen tijd ,zo leuk die variaties

    BeantwoordenVerwijderen
  7. t Ziet er heel gezellig uit! Volgende keer ben ik er misschien ook wel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaaa! Dan zakken jullie eens af naar het Zuiden!! Van harte welkom!

      Verwijderen
  8. Leuk, ik ben gisteren ook geweest met mijn zus, maar dan in mijn eigen woonplaats.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je ziet het zo aan de foto's dat het gezellig was, allemaal hele mooie vrolijke dekens!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen