Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 17 maart 2014

Give-away bij Tikkeltje Zeeuws!

Veel trouwe lezers weten ondertussen wel dat al onze unieke Zeeuwse breipakketten van truien, sokken, mutsen en nog veel meer verkocht worden via onze webwinkel Tikkeltje Zeeuws. Alle nieuwtjes van Tikkeltje Zeeuws worden gedeeld via de Facebook-pagina . Heel veel mensen hebben ons al geliked en om onze Facebookpagina extra te promoten hebben we een Give-away georganiseerd. Bij 500 likes wordt het boek Visserstruien van Stella Ruhe verloot onder de likers en delers.


Wat moet je doen?
-  Ga naar de Facebook-pagina van Tikkeltje Zeeuws en like de pagina (dus niet die van Blij-dat-ik-Brei!)
-  Deel de actie!
-  Alle mensen die delen en liken op de dag dat we 500 likers halen doen ook mee (en iedereen die dat eerder deed)

Heb je het boek al, of heb je liever iets anders? Dan kun je ook een breipakket van die leuke Zeeuwse sokken winnen.!





3 opmerkingen:

  1. I like the socks of them! Lovely colrs a precisious knitting! And the sweeters too, i red about that on teir blog. very nice Giveaway! I liked glad that on FB!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het ook gedaan, de Zoutelande sokken! Wie weet…...

    BeantwoordenVerwijderen