Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 15 maart 2023

En nogmaals Karma

De dagen vullen zich razendsnel met van alles en nog wat. Het is al weer half maart en volgende week begint de astronomische Lente. De dag wordt dan weer langer dan de nacht, heerlijk. De zomerbolletjes liggen al een poosje in de winkel en ik mag de eerste projecten van klanten weer fotograferen. Gelukkig breien ze sneller dan ik......


Cathrien breide van 2 bollen LangYarns Karma (kleur 5) deze heerlijke zomersjaal. Want die kun je soms nog heel hard nodig hebben in de lente! Ach, en hebben wij niet alle seizoenen inmiddels in 1 week beleefd?
Bij aankoop van 2 bollen Karma krijg je de beschrijving er gratis bij.

 

Het garen kwam vorig jaar nieuw in de collectie en is dit jaar uitgebreid met nieuwe kleuren. Oook is er een boekje bij gekomen, je vindt alles op een rij in de webshop

Alice breide deze trui, ze gebruikte hiervoor het vest-patroon uit Punto 37, veranderde het patroon een beetje tot een trui. 



Dit is het originele vest:


De blogpost van vorig jaar over dit garen vind je hier terug en alle kleurtjes en de twee patronenboekjes vind je hier in de webshop. Én uiteraard in de winkel!





Morgenavond is er weer een brei- en haakavond! Iedereen weer van harte welkom.

Vrijdag heb ik een vroege dienst. Door omstandigheden gaat de winkel dan pas om ca. 11 uur open, ik ben er zelf weer aan het eind van de middag.






1 opmerking: