Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 4 maart 2023

Vincent

Na meer dan 10 jaar bloggen sta ik niet snel meer versteld van de hoeveelheid patronen die er gemaakt zijn van de meest uiteenlopende items. Je kan het zo gek niet bedenken of er is wel een beschrijving, patroon of youtube filmpje van. Maar van deze moet ik wel weer glimlachen! 😊

Foto en patroon Amour Fou Crochet

Vincent van Gogh in amigurumi! Wie bedenkt het? Met één oor en een verbandje...
Het patroon is van AmourFouCrochet op Etsy. Vincent heeft gezelschap van o.a. Mozart, Statue of Liberty, Marie Antoinette, Einstein en nog veel meer beroemdheden. Je vindt ze hier allemaal op een rij. 

Volgende week is de winkel pas weer open op donderdag. Woensdag zijn we gesloten i.v.m. Biddag!




2 opmerkingen: