Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 21 maart 2023

Therapeutisch......

Na een stuk of zes lange werkdagen met tot slot een paar pittige avonddiensten, had ik het vandaag wel even gehad... Avonddiensten zijn al niet mijn favoriet - maar ze horen erbij - maar de ene dienst is de andere niet 😁. Terwijl de rest van de familie Iraans nieuwjaar vierde liep ik nog wat belletjes af en dweilde ik de spinazie met tartaar van de huiskamervloer in het verpleeghuis. I love my job...


Maar vanmorgen had ik toch zwaar behoefte aan een therapeutische verf-sessie volgens de ik-doe-maar-wat-methode. In mijn keuken-studio (ooooh, als ik toch eens een aparte ruimte had, he?!)
Ali vluchtte weg, nog steeds geen fan van natte-wol-luchtjes en ik ging mijn gang. Erg heilzaam, zo'n sessie!


Nog een ideetje voor 1 streng handgeverfd garen (sokkenwol-dikte) vond ik op Ravelry:

Een heerlijk zomersjaaltje in een kantpatroontje:

One Skein Lace Scarf

Morgen is de winkel weer open van 9.00 - 17.00 uur. Van harte welkom!




1 opmerking: