Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 27 maart 2023

Agenda!

Het zal je niet verbazen dat mijn agenda best vol zit 😁. Het is soms echt even puzzelen als er een datum voor het een of het ander afgesproken moet worden want met twee jobs zitten de dagen best vol. Ik heb al veel geluk dat ik bij job 2 op vaste dagen mag werken maar af en toe moet ik daar toch van afwijken.

Voor deze week betekent het dat ik a.s. woensdagmiddag zelf niet in de winkel ben. Ali gaat zijn best voor jullie doen terwijl ik in een vergadering zit.

Daarnaast is het a.s. donderdag nog géén breiclub. Maart heeft 5 donderdagen en we slaan een weekje over. Volgende week 6 april is er weer een brei- en haakclub in de winkel.

Maar a.s. vrijdag ben ik dan weer wél de hele dag in de winkel. Want ik heb een weekend vrij 😂, van job2 dan he? Pffttt......  ik heb nu 3 maanden vrijwel continu gewerkt, het is mijn eerste vrije weekend sinds kerst. Ik sta altijd "aan" en weet eigenlijk niet meer zo goed waar de "uit"-knop zit. Vergis je niet, ik doe allebei de jobs met veel plezier maar ze zijn beiden wel intensief. 

Afijn, we sluiten het berichtje af met een leuk idee:


Superleuke gehaakte tas, beslist niet moeilijk als je een vierkantje of rechthoek kunt haken. Een mooi restjes-project óf een reden om nieuwe restjes te kopen 😉.
Een filmpje op YouTube helpt je op weg!






3 opmerkingen:

  1. Schrok even dat ik agenda las. Ben van plan om as zaterdag de trein te nemen en gelukkig niet woensdag gepland. Tot dan groetjes Wytske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke tas. "Dit patroon" is ook leuk als kussen.
    Het lijkt wel een beetje Mondriaan.

    BeantwoordenVerwijderen