Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 24 maart 2023

Bunny Pumpkin

Over twee weekjes is het al Pasen! Hoewel het nog niet erg lente-achtig aanvoelt, tikt de tijd wel door. Volgende week is het al April, dit weekend de klok een uur vooruit en inmiddels staan de knoppen van de  bloesemboompjes voor de deur echt op springen. 

Tijd voor een Lente-haakseltje, toch?

Foto en patroon: Bunny Pumpkin van Lulu loves the Moon

Deze droppige konijntjes horen wel een beetje bij de lente, vind je niet? Met hun aandoenlijke dikke buikjes, afgezakte broekjes en onschuldige uitdrukking. Ik vind ze echt schattig!

Het patroon is te koop via Etsy, ook in het Nederlands. 




1 opmerking: