Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 14 januari 2021

Muud

De ene dag is de andere niet. Vandaag kon ik mijn draai niet vinden. Nog steeds zijn er honderden dingen te doen, maar ik maakte niks af (behalve dan eindelijk die enorme strijk...), ik zwierf wat rondjes door de winkel, aaide wat bolletjes en het eindigde uiteindelijk in wat pannen op het fornuis en blanke strengetjes die een leuk kleurtje kregen. Ze hangen uit te druppen in de schuur maar waarschijnlijk bevriezen ze vannacht of morgen 😁. Als ze uitgedrupt zijn kunnen ze verder drogen in de winkel, ruimte zat nu....

Vandaag kreeg ik nog een na-levering van Muud, niet alles kon voor de Feestdagen op tijd hier zijn en ik had er eigenlijk niet meer aan gedacht dat er nog wat nageleverd zou worden. Geen nood, het is tijdloos en bederft niet. Ik heb alle artikelen weer in de webshop gezet. Als je op zoek bent naar iets heel moois om je brei- en haakatributen in te bewaren dan moet je absoluut eens rondsnuffelen.



Als je op een artikel in de webshop klikt kun je gelijk zien of het op voorraad is. Is dat niet het geval, dan kan het wel besteld worden - helemaal zeker over de levertijd ben ik nu niet (eerlijkheidshalve).





Morgen ben ik weer een dag op mijn andere werkplek. Als de telefoon niet opgenomen wordt, stuur mij dan een mailtje, ik reageer dan z.s.m. na mijn dienst.

Blijf gezond, allemaal!









1 opmerking: