Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 1 december 2020

Tijdloos en stijlvol: Muud

Het is een beetje ongebruikelijk dat ik zolang niets van me laat horen. Maar geen bericht is goed bericht, in dit geval. Het is gewoon - alweer - een beetje druk. Ik ben vooral bezig geweest met het inpakken en verzenden van de verrassingspakketten. De pakketten zijn vrijwel allemaal op de post maar het is wel duidelijk dat ze het bij de post een beetje erg druk hebben, want alles is vertraagd. Zondag en gisteren had ik een late dienst en vandaag was ik aan het bijkomen 😁. In de tussentijd is er wel heel veel moois bij ons bezorgd! Vanuit Denemarken kwam de nodige aanvulling van Muud:


De prachtige tassen en opbergers voor je naalden en brei- en haakaccessoires van stoer leer zijn weer op voorraad. 



Zojuist heb ik de webshop weer aangevuld en bijgewerkt. Dit zijn wel héle mooie dingen voor op je verlanglijstje... Het zal je niet verbazen dat ik van deze artikelen geen tientallen op voorraad heb. Alles is weer na te bestellen maar het is dan niet zeker of het nog in december geleverd gaat worden. De vraag naar deze tijdloze en stijlvolle tassen (die je voor járen bewaart en gebruikt) is namelijk groot.
Wil je zeker weten of iets op voorraad is? Klik je gewenste artikel aan en plaats het even in je winkelmandje: je ziet dan gelijk of het direct geleverd kan worden.









3 opmerkingen:

  1. Ik heb een MUUD etui voor mijn losse breinaalden van mijn moeder kado gekregen voor mijn verjaardag. Prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi dit!
    Leuk voor op mijn wensenlijstje. In het voorjaar ben ik weer jarig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vandaag kreeg ik een doos van jou binnen die ik nog lang niet had verwacht met de Saturn XL. Wat een prachtige en handige tas is dat zeg. Ik ben we blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen