Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 12 december 2020

Wollige schaapjes

Voor nog een paar lange winter-avonden heb ik nog een leuk restjes-projectje! Zó gemaakt en leuk als klein cadeautje, als sleutelhangertje of aan je (brei-) tas:


Deze kudde vrolijke schaapjes bestaat uit een basis-schaapje en een jasje van vrolijke wol-restjes!
Het patroontje komt van Lucy van Attic24 - nog steeds een van mijn favoriete blogs om te volgen. Weliswaar in het Engels maar met zoveel foto's dat iedereen er wel uit komt!

Ik wens jullie een hele fijne zondag, blijf gezond!








3 opmerkingen:

  1. Dank je wel, krijg ik misschien nog af voor de 21e, de verjaardag van mijn oudste dochter die alles met/van schaapjes spaart. Fijn weekend. Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel sterkte Jeanet nu in deze tijd. 😘
    groetjes, Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik liep wat achter met het bekijken van jouw blogs. Deze is echt leuk en ik heb hem dan ook gelijk weer opgeslagen voor.......tja misschien wel pasen hihi.

    BeantwoordenVerwijderen