Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 28 oktober 2020

Durable Cosy Fine Faded

Durable heeft deze week een nieuwe telg aan de familie toegevoegd: Durable Cosy Fine Faded. Dit is een zusje van het bekende Cosy Fine, met precies dezelfde samenstelling en dikte/lengte maar met een gaaf Tie Dye effect!


Het is dan ook prima te combineren met de effen kleuren van dit populaire garen. Ik ben wel fan want het garen verwerkt heerlijk, blijft mooi en pilt of prikt niet. Het is daarmee een heel fijn allround garen, geschikt voor sjaals en omslagdoeken maar ook voor truien en vesten en dekens die je intensief gaat gebruiken.


Maar liefst 26 kleuren zijn erbij gekomen! 
Naalddikte: Naald nr. 4 - 4,5 | Gewicht: 50 gr. | Lengte: 105m | Samenstelling: 58% katoen, 42% polyacryl - € 3,35

Zoals jullie misschien wel weten staat lang, láng niet alles wat ik in de winkel verkoop in onze webshop. Dat wíl ik wel maar het is ondoenlijk om het allemaal bij te houden. Ik run de winkel in mijn uppie, ik heb geen geavanceerd voorraad-systeem (of een dubbele voordaad 😁) dus er is af en toe wel eens iets op. Maar nu heb ik dit garen wél vanavond in de webshop gezet, je vindt het hier
Mooie combinaties maken, dat kun je nog steeds het beste doen in onze stenen winkel. En uiteraard mag je ook altijd even bellen of mailen als je iets nodig hebt wat je niet terugvindt in de webshop.


Het gratis patroon van deze shawl vind je hier, maar je kunt alle patronen van de effen Cosy Fine gebruiken voor dit garen. Bijvoorbeeld deze prachtige gebreide  Chandelier-shawl.








 



1 opmerking:

  1. Mooie kleuren weer. Zo leuk ook voor bepaald amigurumi dingen.
    We komen steeds meer tijd te kort zo.
    Werkse weer morgen.

    BeantwoordenVerwijderen