Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 13 september 2019

Tijd voor Thee!

Ha! Daar is-tie dan 😊, de nieuwe Scheepjes Yarn is binnen.


Ik word altijd zo blij van de vormgeving - echt een feestje om door te kijken! Het thema van deze Yarn no 8 is Tearoom. En daar kunnen we wel wat mee.........


Want om de hoek zit de leukste theewinkel in verre omstreken! Deze Yarn is op het lijf geschreven van  Sjokadoo! 😉



Wat matcht dat theepotje mooi - jammer dat je de heerlijke geur van de thee niet kan ruiken.


Bij Sjokadoo kun je uiteraard terecht voor tientallen soorten thee en koffie maar de verleiding van al die andere dingen is ook erg groot! Heerlijke chocolade, fudge, koekjes.....




Afijn, je snapt het al! De place to be als je in de nieuwe Yarn wil bladeren en een mooi haak- of breiproject wil uitzoeken voor de komende wintermaanden.


Weet je dat je bij Sjokadoo ook kunt lunchen? Of van een heerlijke High Tea kunt genieten? Of ga je voor "gewoon thee-met-wat-lekkers"? Dat maakt het natuurlijk wel heel aantrekkelijk om naar Arnemuiden te rijden! Twee vliegen in één klap: Je haalt bij ons een prachtig wolletje en de nieuwe Yarn en je begint onder het genot van een heerlijk kopje thee aan je nieuwe projectje bij Sjokadoo...
En wat denk je van een vriendinnen- of zussendag?





Woon je toch te ver weg? Sjokadoo heeft nu ook een webshop en voor je wolletjes weet je ons ondertussen wel te vinden.

O ja, en die Yarn! 😉 Er ligt een flinke stapel in de winkel en je kunt jouw exemplaar ook bestellen via onze webshop. 18 creatieve ideeën, in een prachtige uitvoering:












2 opmerkingen:

  1. Ja een super leuke plek , zeker hun nieuwe plek is er super geschikt voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto's. Zo leuk om te bekijken.
    De theewinkel ziet er heerlijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen