**************************************************

maandag 19 februari 2018

Handwerkbeurs

Dit weekend bezochten we de Handwerkbeurs in Zwolle. Het is (bijna) een jaarlijks uitje en de voorpret is dan ook groot. Met gelijkgestemden op pad - een impressie :

(die jongen van de Starbucks durfde niet hardop te zeggen voor wie de koffie was!)

Wat zo leuk is aan deze beurs? Zóveel KLEUR!!

Bij Alet van Textielwerk mocht je spinnen en weven. Het was er druk! Ook de wolletjes uit haar stand tegenover waren schitterend.

Er was echt voor iedereen wat. Haken, breien, borduren, quilten en nog veel meer. Ik heb overal rondgedwaald, veel mensen gesproken en vooral genoten!

Bij de tafel van Gelderse Mutsen van Anke en Connie heb ik de schitterende truien en vesten bewonderd, die met kralen zijn bewerkt. 
Er is een boekje gepubliceerd met de patronen dat je hier kunt bestellen (echt de moeite waard!)

Wat vliegt een dag om! Voor we het wisten zaten we weer in de trein. Het was de moeite van 2 x 3½ uur reizen echt wel waard. In de trein kwamen we deze viervoeter nog tegen, met een prachtig warm gebreid jasje aan.

De laatste steekjes werden gebreid en gehaakt.......

En toen zat de dag er al weer op. Volgend jaar weer!! Maar voor die tijd hebben we zelf nog héle, héle leuke plannen en ideeën, wordt vervolgd 😊

6 opmerkingen:

  1. Oh dat ziet er gezellig uit. Helaas ging ons uitje naar de beurs dit jaar door omstandigheden niet door, maar zo kan ik toch nog een beetje meegenieten.
    Jeanet verkoop jij colour crafter van Scheepjes? Groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een moois is er toch ieder jaar weer te zien in Zwolle!!

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat geweldig dat jullie ook gingen! Ik vind Zwolle wel te doen, maar de andere zijn mij te ver. Als ik dit dan zie: 2 x 3½ uur reizen....
    Ik zet morgen een linkje in mijn blog, want dan komt mijn verslag pas online :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha, ik denk wel dat Zeeland het centrum van de wereld is, maar het is gewoon een uithoek (wel een mooie). Je moet er wat voor over hebben. En er is tijd om te haken en breien en kletsen!

      Verwijderen
  4. Dat zag er uit als een welbestede dag. En dan vind ik Zwolle te ver vanuit Bergen op Zoom hihi. Ik ga straks naar Tilburg. Ben benieuwd wat voor ideeën ons nog voor gaat leggen hoor :-D