Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 27 juni 2015

Visserijdag 2015

Het zit er weer op, de Visserijdag 2015. Wat een heerlijk dag was het weer. Het weer kon niet beter, het was druk, gezellig en volgens mij heeft iedereen enorm genoten!


Het Dream-team van Ilse, Johanna en Miriam stond al vroeg voor me klaar (ik zou nergns zijn zonder deze lieve mensen!). Ook in de winkel was het al vroeg druk.


De kramen werden ingericht met lekkere waren en mooie spullen...


...en ook voor de kinderrommelmarkt was al vroeg belangstelling.


Binnen de kortste keren vulden de straten zich met vele bezoekers.


Die konden genieten van vele optredens, o.a. van de Muziekvereniging.


De Musea waren open, en uiteraard werd er een garnaaltje gepeld!


Het publiek werd vermaakt met allerlei leuke atracties, waaronder dit Levend Standbeeld (ik moest wel 3 keer kijken of het niet een écht standbeeld was!)


Uiteraard ontbrak het niet aan zilte heerlijkheden!


Deze dag leent zicht voor hele bijzondere foto's. Hier met mijn familie: dochter, moeder, tante en oom.


Samen met mijn moeder:


En nog meer bijzonder Zeeuwse Streekdrachten waren te bewonderen. hier bekijken 2 dames de Zeeuwse Deken (uiteraard!)


De gratis gebakken vis viel erg in de smaak, er vormde zich een lange rij maar het was prima weer om even in het zonnetje te wachten.


De kramen stonden ook op het Havenhoofd (waar ene heerlijk verkoelend windje stond)



Erg gezellig was het bij het Ringrijden!


en zo kwam een heerlijk dag tot een eind!


Dank je wel voor jullie komst, de leuke gesprekken, fijne ontmoetingen. Misschien tot volgend jaar (of eerder??)........

10 opmerkingen:

  1. Heel mooi die foto van jou en je moeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat moet dat een heerlijk feest geweest zijn. Het ziet er fantastisch uit....
    Fijne zondag voor nu...
    Rust maar lekker uit...
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet het er gezellig uit! Heerlijk dat het goed weer was. Leuk dat je er zoveel foto's van hebt geplaatst. De foto met je moeder vind ik práchtig!
    Nu lekker bijkomen en nagenieten? Of al weer druk met alle 'bijtaken' van de winkel?
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik kan hier vanuit mijn zetel in België de sfeer proeven!!! Het zag er heerlijk uit.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezelligheid en mooie sfeerfoto's. Vooral natuurlijk de familie bij elkaar en jij met je moeder, allebei in dracht! Prachtig!!
    Vandaag maar proberen na te genieten en anti-tuimel bezigheden zoeken :-).
    Liefs, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet het er super gezellig uit zeg. Fijn dat we mogen mee genieten d.m.v. de foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Jeanet wat ziet dat er allemaal geweldig uit. En jij in klederdracht is toch wel heel mooi. De foto samen met je moeder. Geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt spijtig dat we er niet bij konden zijn, het ziet er weer allemaal superleuk, lekker en gezellig uit. En jij in klederdracht zou ik heel graag eens in het echt zien en foto's maken dan, ik blijf het mooi vinden.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen