Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 9 juni 2015

Haakfeest !!!

Zijn jullie al een eindje met je CAL2015 deken? Of sta je in de startblokken om morgen met de Scheepjes-CAL mee te doen? Ben je helemaal verslaafd aan haken (of doe je het je hele leven al)?
Haak je graag met anderen (en misschien snapt niemand in je omgeving wat je aan het doen bent)?

Alle haak-liefhebbers: OPGELET! Zet maar in je agenda Zaterdag 4 juli houden wij een supergezellig, o-zo-leuk haakfeest!


Helemaal vereerd ben ik door het bezoek van een heleboel échte Haak-goeroes!! Deze middag komen een heleboel bekende ontwerpsters naar Arnemuiden, lees maar mee:

Jolanda en Tertia (ondertussen BN-ers geworden) van de CAL-dekens2014 en 2015 houden bij ons een Meet&Greet. Neem je deken mee en schuif heerlijk aan. Ik denk niet dat ik teveel zeg als ik beweer dat Jolanda en Tertia het haken in Nederland op een hoger niveau hebben getild. Zóveel mensen bezig met dit leuke project, steekjes hakend die je in je eentje nooit zou hebben uitgeprobeerd. Elke week met zorg een nieuw randje voor de deken uitgewerkt, wat een super leuk project is dit!

Onder het genot van koffie, thee en lekkers kun je deze middag lekker haken, kleppen en beppen, elkaars werk bewonderen, vragen stellen.



OOOOOOOOOO

Maar er is nog meer leuks op deze middag! Superblij ben ik dat ik deze middag ook SASCHA mag verwelkomen! Op mijn blog laat ik met zeer grote regemaat patronen van haar zien (weet je nog, de knuffelpopjes, zijwaartse sjaals, ponchette en nog veel meer). Sascha heeft een boek geschreven en het wordt deze zaterdag gepresenteerd in onze winkel!


Tipje van de sluier optillen? 






Een superleuk boek, vol met kant-patronen voor kleding en accessoires. Sascha neemt veel voorbeelden uit het boek mee en uiteraard wil ze het boek voor je signeren! Deze middag maken we een leuke aanbieding rondom dit boek, maar daarover lees je later meer.....

OOOOOOOOOOO

En als klapper op de vuurpijl, de kers-op-de-taart: we hebben nóg een special guest, namelijk Annelies Baes (Vicarno) komt deze middag ook! Ontwerpster van de Scheepjes CAL (die morgen start!), maar bij ons natuurlijk al veel langer bekend door de prachtig ontwerpen van bijv, de Fruity-sjaal, vestjes en omslagdoeken. 




Wil je wat vragen over de Scheepjes-CAL dan is deze middag natuurlijk het uitgelezen moment! En natuurlijk zijn er in onze winkel ook genoeg voorbeelden van de ándere ontwerpen van Annelies.

OOOOOOOOOO

Wij verheugen ons allemaal heel erg op dit haakfestijn. Het wordt een heerlijke middag waar je andere haaksters en ontwerpsters kunt ontmoeten. Veel voorbeelden hangen in onze winkel en uiteraard zorgen we voor koffie, thee en (veel) lekkers! 

Om dit een béétje in goede banen te leiden, zouden we het op prijs stellen als je je even aanmeldt! Dat kan door een mailtje te sturen. Uiteraard is de toegang vrij! Wil je helemaal op de hoogte blijven van alle leuke gebeurtenissen en aanbiedingen op deze middag? Op FACEBOOK is een Evenement gemaakt waar je steeds nieuwtjes vindt. Tot 4 juli ........en wordt vervolgd!

12 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk!
    Ik sla over hoor, een beetje te ver en een beetje nog niet mijn ding. Maar voor in de toekomst houd ik me aanbevolen ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk zeg. Zou graag komen, Helaas is het een beetje heel erg ver ;-(. anders was ik heel graag gekomen maar vanuit Twente is het een beetje ver helaas. In ieder geval veel plezier.

    lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat gaat heel leuk en gezellig worden, jammer dan toch dat het zo ver weg is voor mij...
    Ik wens jou en iedereen die wel komen enorm veel plezier en ik kijk nu al uit naar het verslag op je blog...
    Fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O,O, Jeanet, wat jammer dat ik nu niet net in Zeeland ben! Maar Twente is echt te ver voor een dagje Zeeland... Maar jammer vind ik het!
    Als ik jou was zou ik het hele marktplein afzetten en daar allemaal stoeltjes en tafeltjes neerzetten! Want lieve schat, ik vraag me werkelijk af waar jij al deze leuke, lieve en vooral enthousiaste mensen wilt bergen! Of je moet gaan stapelen... Dat is voor de bovenste misschien wel grappig, maar de onderste vind het minder aangenaam kan ik je verzekeren!
    Heeeeeel veeeeeel succes meid!
    En je laat ons vast meegenieten met jouw middag! Dan heb ik ttoch nog beetje idee er bij te zijn geweest....
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk! Dat wordt een fantastisch feest, dat kan niet anders! Veel succes en plezier!
    Groetjes uit Friesland,
    van Akkelien
    (debreimeisjes.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik begin de dag altijd met jouw blog en geniet. Dank je wel! en altijd vind ik het zo jammer dat je zo ver weg zit. Helaas, ik was graag gekomen. Hartelijke groeten, Beerta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat klinkt top. Zoveel bekende Haak-BN-ers bij elkaar en dan heerlijk haken en beppen. Kon ik jouw winkel maar iets dichterbij toveren.

    In ieder geval wens ik iedereen die er wel is een heerlijke dag toe.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik begin de dag altijd met jouw blog en geniet. Dank je wel! en altijd vind ik het zo jammer dat je zo ver weg zit. Helaas, ik was graag gekomen. Hartelijke groeten, Beerta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hihi, iedereen maar roepen dat jij zo ver weg woont, Jeanet... maar ze hebben het allemaal heeeeeeelemaal mis ;)!! De trein stopt gewoon in Arnemuiden en vanaf Roosendaal is het maar 3 kwartier :)! Kom op, dames die het zo ver vinden, echt waag de gok want het valt allemaal reuze mee met de NS ;))!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, dat was 400 jaar geleden wel anders :-)
      De Italiaanse geschiedschrijver Ludovico Guicciardini noemde de rede van Arnemuiden in deze tijd het middelpunt van Europa. 't Kan verkeren......!

      Maar zonder gekheid, ik denk dat het echt wel de moeite waard is om te komen! :-)

      Verwijderen
  10. Super leuk! Maar ik heb nu mijn eigen winkeltje (nog een stuk kleiner dan die van jou ;)), en ik ben op zaterdag zelf open. Dus helaas geen kans om te komen.
    Maar jullie heel veel plezier!! Dat moet gezellig worden, kan niet anders!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En 's morgens is er ook een heuse HANDGEMAAKT-MARKT in Zeeland, met meer dan 30 deelnemers, op 10 minuten rijden van Arnemuiden dus dan is het dubbel de moeite waard om helemaal vanuit Twente of Friesland naar de winkel van Jeannet te komen. Een echte win-win dag :-)

    BeantwoordenVerwijderen