Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 1 februari 2013

Ziek

Sorry, ik ben er even niet....

40 opmerkingen:

  1. Beterschap en vooral goed uitzieken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Neem even wat rust en laat je een beetje verwennen, Jeanet!
    Beterschap van ons allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt niet best.....ik zal jou logjes missen.
    Ik wens je heel veel beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Laat iemand allerlei blogs voorlezen en geniet dan van het feit dat je heerlijk kunt uitzieken. Laat je verwennen en ik hoop dat je 24 uur van de dag in de watten wordt gelegd

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh Jeanet, naast het brei- en haakvirus nu ook besmet met het griepvirus.............ik voel met je mee. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte beterschap toegewenst. Laat je maar even lekker verzorgen en ziek vooral goed uit!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beterschap en rustig aan doen!

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. He nee, ben je toch geveld door die griep. Beterschap Jeanet, nu maar even heel goed voor jezelf zorgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oei dat is niet leuk! Heel veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gute besserung . freue mich auf neue bilder , wenn du gesund bist . laß dich ein wenig verwöhnen von deiner familie . liebe grüße martina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beterschap en tot gauw.
    Groetjes
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beterschap! Ik hoop dat je je snel weer beter voelt.
    Groetjes, Jonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel veel beterschap. En goed uitzieken...
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beterschap en laat je maar even lekker verwennen,groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Jeanet

    beterschap hoor en doe rustig aan

    Gr Grada

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik hoop dat je snel mag opknappen.
    Beterschap in ieder geval.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Och meid. 'lekker' uitzieken dan maar.
    Van harte beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Och, ben je nu ook geveld, beterschap en ik hoop dat je snel opknapt.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goed uitzieken hoor Jeanet, denk nu maar eens alleen aan jezelf. Wij vermaken ons wel en je man en kinderen doen de rest. Beterschap hoor

    Liefs Jann

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beterschap dat het maar snel over mag zijn.
    groetjes Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zo denk je, het gaat mn deur voorbij, zo ben je geveld....;( Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. heel veel beterschap ik hoop dat je je al wat beter voelt

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Begrijpelijk dat je er niet ben! Ziek maar lekker uit! We zien je wel weer verschijnen.. Van harte heel veel beterschap Jeanet!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. O brrrr, ik heb 't ook gehad een paar weken geleden. 't Is een naar griepje en ik had er stevige koorts bij. Hopelijk heb jij een minder nare variant; dan voel je je nog beroerd genoeg. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ach, nou beterschap en maar lekker vroeg onder de wol.

    Groetjes, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Beterschap en dat je maar snel weer op de been mag zijn.

    Groetjes van Marion

    BeantwoordenVerwijderen