Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 13 februari 2013

Liefde is....

Fenna tipte me over deze leuke liefdes-wanten. Je kunt ze terugvinden op haar blog Colourbleu.


Geweldig cadeautje voor een verliefd stel! (Nou denk ik dat ik moet praten als Brugman voordat Ali met mij zo over straat gaat, maar wij zijn ook niet piep meer....)
Je kunt het patroon terugvinden op Ravelry. Als je nu gaat zitten breien, zijn ze nog wel af voor morgen :-)


Image 1

6 opmerkingen:

  1. Hi hi, ze zijn geweldig.. ook hier zal het behoorlijk wat overredingskracht kosten om met Manlief zo rond te lopen :)) (als het al lukt, grijns!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit lukt ook niet bij de mijne hoor, hij houd niet van handschoenen.

    Maar als ik nog jong was zou ik ze heel graag willen hebben,Is toch enig als je jong en verliefd bent.

    Wat een idee geweldig Jeanet ik zit te glimmen hoor. Zie mij al lopen hifi.

    Wat voor mijn dochter !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ik zie ons er ook nog niet mee lopen, maar het idee is wel fantastisch!

    Groetjes,

    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk!
    Super als cadeautje aan een verliefd stel te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem ook superleuk!

    Fijne dag.

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jeanet, leuk dat je hem geplaatst hebt.
    Ja, hij is echt heel snel klaar.
    Ik hem inmiddels 3x gebreid: voor mijn verliefde dochter en twee keer voor een bruidspaar.
    Hij word altijd met veel hilariteit ontvangen.
    Gr Fenna

    BeantwoordenVerwijderen