Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 26 februari 2013

Deken

Deze geweldig mooie deken haakte Ans voor SIBOL. Ze maakte gebruik van een gratis patroon op Ravelry dat Butterfly Garden heet.



Het patroon is geschreven in het Engels, en er staat geen haakschema bij. Dat vind ik zelf niet zo handig - ik haak graag van een teltekening. En Ans maakte er een voor ons!


(klik voor een vergroting)


Op deze site vind je het originele patroon!
Wil je meer weten over SIBOL? Dan klik je hier.

5 opmerkingen:

  1. Mooi! Dat patroontje is echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi patroontje!
    Maar lijkt me wel moeilijk toe...

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kleurrijke deken!
    Leuk patroontje!
    groetjes van Jettie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jeanet, ik zie je blog voor het eerst en vind het er leuk, gezellig en kleurrijk uitzien. Omdat ik je gehaakt sprei op het web tegenkwam ben ik een kijkje gaan nemen. En dat ga ik zeker vaker doen! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen