Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 25 februari 2021

Planning

Plannen is nooit mijn sterkste kant geweest. In de winkel en thuis gebeurt altijd zoveel dat die planning toch nooit klopt. Daarnaast ben ik een kei in het uitstellen van dingen die ik niet graag doe of waar ik tegenop zie. Maar inmiddels werk ik een jaar in de zorg en sindsdien wordt er weer veel gepland in huize Jaffari... ik laat dan even in het midden of we ons aan de planning houden. Maar als je drie dagen in de week buitenshuis werkt ontkom je er niet meer aan. Kinderen die werken of studeren, voetbaltrainingen die soms wel en soms niet door mogen gaan. En dat werkrooster! Ik weet nu al tot en met juli of ik vroege of late diensten moet draaien en ik heb een verlofaanvraag voor September de deur uit gedaan omdat ik anders te laat ben........ even wennen hoor! (zo vroeg ik vorig jaar al vrij voor juni a.s. - toen had ik nog hoop op een Brei-festival, het is bijna hilarisch! 😂)


Toch ontkom ook ik niet aan planning. Nu de winkel vanaf volgende week alleen te bezoeken is op afspraak en tussendoor er ook nog van alles klaar gelegd moet worden voor de afhaal- of postbestellingen zal ik toch wat beter moeten plannen. Alles kost tegenwoordig zo veel tijd, voor ik het weet is een dag weer om...

En er is nóg iets wat gepland moet worden en dat is met regelmaat een verf-dag! De bakken in de winkel raken al weer een beetje leeg en over een maand worden de eerste strengen voor de verrassingsabonnementen al weer verzonden. Daarom wordt de inschrijving voor deze abonnementen a.s. maandagavond gesloten, zodat ik kan beginnen met verven, bestellen van de garens (duurt tegenwoordig ook allemaal wat langer), etc. 


Wil je nog inschrijven voor een van de drie verrassings-abonnementen?  Wacht dan niet te lang en schrijf je voor maandag-avond in. Je kunt de verschillende abonnementen vinden in de webshop.



Ik ga nog een rondje opruimen in de winkel. De zomergarens weer in het zicht, de nieuwe draadjes in de kasten. Er staat een héle grote voorraad unicat, de bolletjes liggen op kleur, wij zijn er (bijna) helemaal klaar voor!










1 opmerking:

  1. Wow, wat houd jij veel ballen in de lucht. Ik neem mijn petje voor je af. Het lijkt me niet makkelijk om in de zorg te werken én alles in de aangepaste vorm in de winkel voor elkaar te krijgen. Zet je in jouw planning ook rusttijd en gezellige tijd voor jou en jouw gezin? Juist nu heel belangrijk!

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen