Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 13 november 2019

Gevuld.....

Gevuld!!!!!
Nee, ik heb het nu niet over een kinderhand en ook niet over speculaas.....
Het is zo iets banaals als een webshop 😉. Moet je ook af en toe vullen...!
Ik heb een beetje haat-liefde-verhouding met mijn digitale winkeltje. Aan de ene kant is het een zéér welkome aanvulling op de inkomsten in de winkel - maar je moet je daar ook niet te veel van voorstellen. Maar verre, trouwe lezers hoeven geen honderden kilometers te reizen maar kunnen makkelijk vanuit de luie stoel bestellen. Hoera. (ik denk uiteraard dat Arnemuiden - of all places - het centrum van het universum is, maar helaas is het gewoon een uithoek).
Maar..... aan de andere kant.......
Een webshop suggereert dat ik alles op voorraad heb. In -tig bollen. In alle kleuren. Helaas, helaas - ik moet je teleurstellen. Een webshop is een slap aftreksel van alles wat ik in de winkel heb. Het is voor iemand in zijn uppie niet te doen om een extra mega-voorraad op te slaan. Niet qua fysieke ruimte (Ali claimt namelijk ook nog enige vierkante meters) maar zeker niet qua financiële ruimte. Soms is iets gewoon even op. En dat geeft de webshop niet altijd aan 😏.

Maar vandaag heb ik me gestort op de handgeverfde strengen. Alles weer gefotografeerd, foto's geknipt, bewerkt, geplaatst. En tadaaaa: zo'n beetje alles staat er nu in. Voor alle lieve mensen die vorige week verzuchtten dat ze zo ver weg woonden: de categorie Handgeverfde wol is helemaal bijgewerkt!
Sokkenwolletjes (al dan niet voor sokken), 



met een klein Glittertje voor de Feestdagen?. 



Of juist die héle zachte sokkenwol



Of zoek je juist géén sokkenwol maar een luxe draad voor sjaals, kollen of polswarmers? Zijderoute?



of de Silky met Tencel? 



Ga je voor Kant-garen



Of nog iets dunner? 



Of juist voor Zacht en dik?



Als er nu niet iets voor je bij zit, dan weet ik het niet meer hoor....
Je vind alle categorieën hier bij elkaar.

De voorraad van deze strengen is dus beperkt, ze zijn super-uniek!! Ik probeer de webshop zo goed mogelijk bij te houden als ik in de tussentijd wat verkoop in de stenen winkel. En zoek je een ideetje voor een patroontje. Onder het label handgeverfd  vind je allerlei ideeën terug wat je kan doen met een streng.
Een een handgeverfde streng wol is ook een prachtig cadeautje!

Ik duik de koffer in, het is mooi geweest voor vandaag........



3 opmerkingen:

  1. Bijna, bijna, bíjna was ik vandaag in die snoepwinkel van jou langsgekomen ;). Manlief had een congres in Goes, met een 2-persoonskamer in het hotel waar ik ook in zou passen. De fiets zou achterin de auto gaan, en ik zou een mooi ritje naar Arnemuiden maken.... maar hij heeft het zo druk dat deze 2-daagse afgezegd is. Dus ik ga eens in die gevulde webshop kijken (met een klein stukje gevulde speculaas bij de hand :).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahaha, dát is jammer! Maar gelukkig hebben we de webshop!

      Verwijderen