Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 28 maart 2017

Lente

Ik kan het niet laten, hier komen ze weer...
Elk jaar zie je bij mij deze foto's langskomen. Eigenlijk verandert er niet veel. De kerk staat er al zo'n 150 jaar en blijft daar nog wel even staan. De week waarin ik de foto's plaats wisselt een beetje per jaar - afhankelijk van de temperatuur. De bomen worden elk jaar ietjes groter. Veel is hetzelfde.
En tóch is het zo de moeite waard om elk jaar even langs te komen om te genieten van dit schouwspel.
Ga onder die bomen staan en luister...... het zoemen van de overjarige bijen en hommels is de belofte van wat nog komen gaat. De zon doet elke sproet op mijn huid naar buiten springen. Het is zooooo Lente!







Het prachtige weer zorgde er wel voor dat ik echt geen kip in de winkel heb gezien vandaag.
Blijkbaar fietst iedereen de andere kant op! 😕
Dus vermaakte ik mezelf met een zomers breiseltje.......morgen weer een dag.



11 opmerkingen:

  1. Heerlijk genieten van zo'n dag hoor. Ik vind de bloesem ook altijd heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig die bomen op de markt. Kon het ook niet laten om daar een foto van te maken toen ik van m'n "werk" naar huis liep.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een heerlijk uitzicht! Mooie kleur..je baktus!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige bomen, fijn om daar ieder jaar weer van te genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En zoals ieder jaar zijn het weer prachtige plaatjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige foto's! Ik hou zo van Walcheren!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend. Het lijkt buiten net een feest.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk ZEN momentje onder die bomen met een idyllisch kerkje op de achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen