Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 25 maart 2017

Hygge

Dát was Hygge vanmiddag 😀. Gezellig, ontspannen, veel lachen, kleppen, haken, bewonderen en ontmoeten. En kleffe cake eten (sorry, had net 10 minuten langer in de oven gemoeten - maar dat deerde niet want alles was op).

Een kleine terugblik (Johanna en Annemarie weer bedankt voor de foto's):



Naast het bewonderen van de diverse sjaals was het ook een gezellig treffen van (oude) bekenden.



De tafels kwamen steeds voller te liggen met diverse projectjes, garens en WIP's (Work In Progress)




 Jong en oud vermaakte zich met haken en breien, het uitwisselen van tips en tricks en leuke gesprekken.






En die sjaal wordt toch mooi! 






Ik heb vanmiddag genoten en met mij nog wel 30 dames.
Kirsten, heel hartelijk bedankt voor je komst!

En al die bezoekers, ontwerpers (Jellina en Annelies) en vrijwilligers (Johanna en Fiona) uiteraard ook!!



6 opmerkingen:

  1. Was gezellig Jeanet! En die cake was heerlijk hoor ;)
    Ik vond het weer een inspirerende middag en heb genoten van de verscheidenheid aan mensen.
    Heerlijk dat haken, een goede CAL en een gastvrije handwerkwinkel dit voor elkaar krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk en wat een gezelligheid! En ja, vaak is kleffe cake juist heel lekker :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er heel gezellig uit; en inderdaad schitterende sjaals.
    Heeft die meneer heel de tijd zitten puzzelen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb zaterdag op beurs in Breda trapjes sjaal gekocht met twee bollen garen van scheepjes. Ik kom niet uit patroon.hoe kan ik contact op nemen

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zou ik doen bij diegene waar je het hebt gekocht. Wij waren niet op de beurs in Breda. Misschien kun je contact opnemen met Sascha?

      Verwijderen