Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 22 december 2015

Sneeuw?

Bij gebrek aan koude, sneeuw en winterse omstandigheden een ideetje om in de winterse stemming te komen....
Misschien niet meer voor dit jaar maar deze sneeuwpopjes/kopjes van Ine zijn te leuk om niet te laten zien:


Je vindt het Nederlandse patroon op Aminette's World
(gratis patroontje)


Hier vind je de andere leuke (koop-)patroontjes, de moeite waard!


3 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk.
    Fijne avond,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerts, die ga ik vast eens proberen te maken. Ik wens jou en jouw en de jouwen een goede kerst en een veilig 2016. Ik hoop dat je nog heel lang blijft breibloggen.

    BeantwoordenVerwijderen