Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 15 december 2015

Sfeer met restjes

Restje kant- of lacegaren over? Dan maak je een prachtige sfeerlichtje!


Leuk ontwerp van Monique Boonstra. Je kunt het gratis Nederlandse patroon downloaden via Ravelry.
Ben je op zoek naar andere bijzondere kantpatronen? Op Kantwerk.nl vind je hele bijzondere!
Ook op Ravelry vind je alle (Nederlandse) patronen terug van Monique.

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke sfeerlichtjes!! Ik heb het patroontje meteen opgeslagen :-). Voor deze Kerst wordt het niet wat denk ik, maar misschien een volgende winter?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie, sfeervolle lichtjes. Wat een goed idee om ze zo te maken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen