Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 30 juni 2014

Kwijt

Zo, kleine koffie break.....
Even het nieuws met een oor luisteren, tussendoor koffie zetten en tegelijkertijd bloggen. Even multi-tasken...

Vandaag moest ik even resetten. Na de hectische week was het een puinhoop overal (in het echie en digitaal). Alles in huis riep naar mij `Zorg voor me, ruim me op, maak me schoon, orden mij, gooi me weg, was me, poets me, en vooral ook : eet me op, geef me weg of vries me in ` Want dit moest nodig verwerkt worden!





Fruit als ontbijt, lunch, heerlijke smoothies, toetjes, jam, of schoonmaken en in de vriezer. En af en toe even genieten van het wiegende gras, zingende wind en vliegtuigjes in de lucht. Maar waarom komt alles toch zo tegelijk.....?



Ook de winkel werd opgeruimd, nieuwe wolletjes besteld, en helaas heb ik gemerkt dat ik sinds zaterdag wat KWIJT ben. Wie heeft (per ongeluk) mijn noro-kolletje meegenomen in zijn tas of een pakketje zeeuwse stoffen in zijn tas gedaan en vergeten te betalen? Ik zou het héél erg waarderen als het terugkwam.....





11 opmerkingen:

  1. O dat is niet zo mooi, hopelijk komt ie snel terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is toch niet waar,mensen met lange vingers in de winkel gehad. Ik kan dit niet begrijpen dat dit nog gebeurd. Jammer hoor Jeanet, ik hoop dat ze spijt krijgen en snel terug sturen.

    Succes Liefs José

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar word ik verdrietig van. Ik hoop met jou dat het inderdaad per ongeluk is geweest. Alhoewel, laat jij je tas twee dagen onuitgepakt staan? Duimen draaien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel lekkere dingen daar bij jou in de tuin! Hoe spijtig toch dat je kolsjaal verdween, waarom gebeurt dit toch? Iets wat niet van jou is, daar blijf je af leerde men mij altijd, maar ja.
    Hopelijk krijg je hem nog terug. We duimen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is zoooo gemeen. Moet je weer heel wat uurtjes voor werken. Je mag mijn norokolletje wel lenen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gestolen goed gedijt niet!! Ik hoop dat de persoon er zoveel last van ondervindt dat het onmiddellijk terug komt!! Wat een heerlijkheid jouw tuin :-) mmmmm

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sommige mensen geven als argument: het viel in mijn tas ....
    Toch knap gevonden argument!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooo wat lekker al die dingetjes in je tuin. En wat erg dat mensen nergens af kunnen blijven. Ze vergeten dat jij voor de kosten opdraait, laat staan het werk wat in de kol zit.
    Hopelijk krijgen ze spijt, je zou hiervoor bijna op hele drukke dagen je winkeltje dichthouden, want als het net zo druk was als vorig jaar in je winkeltje dan kun je het niet meer in de gaten houden.

    Gr Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat meen je niet Jeanet! Wat akelig! Een kennis van me heeft toen ze Alzheimer begon te krijgen een periode van kleptomanie gehad. Misschien is het zoiets geweest en helpt je oproep om het terug te brengen.
    Denk er maar niet te veel aan, des te meer aan alle lekkere en gezonde oogst van je tuin. Dat ziet er allemaal verrukkelijk uit!!!
    Liefs, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik snap werkelijk niet wat mensen er lollig aan vinden om dingen mee te nemen. Ik snap dat ze soms iemand yet voordeel van de twijfel moet geven maar zo'n kol neem je niet zomaar mee. Bah, wat naar. En wat zou het erg zijn als we alles in onze winkels aan de ketting moeten leggen om diefstal te voorkomen. Ik hoop echt voor je dat de 'zoekgeraakte'spulletjes terugkomen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb het idee, dat je nog niets gehoord hebt Jeannet. Triest, diep triest.

    BeantwoordenVerwijderen