Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 1 december 2021

Nieuwe kleuren

Afgelopen weken zijn er in de unicat-serie verschillende nieuwe kleuren uitgebracht maar ik had nog geen tijd om deze in de webwinkel te zetten. Maar nu is alles weer aardig bijgewerkt, denk ik. Er zitten weer pareltjes bij hoor.

Dit vind ik een hele mooie! Truffel


Of deze - Kruidig:




Gedurfd met Magie:


Stoer met Nachtcafé:


Je vindt het hele overzicht van alle kleuren in onze webshop. Helaas heb ik niet alle kleuren op voorraad maar op dit moment staat er toch een flink assortiment met veel verschillende kleuren in de winkel:



Wil je nog snel een bol? Dan is er keuze genoeg. Bel gerust of de kleur van je wensen op voorraad is, zoals je ziet: de keuze is reuze 😉. Wil je toch een andere kleur of een afwijkende lengte, dan kan dat altijd maar wacht niet te lang: ook bij onze leverancier is het druk.

Er staan ook nog 3 kleurtjes unicat in de in winkel die maar tijdelijk zijn. Voor halloween was ik helaas te laat maar deze bijzondere draadjes kunnen het hele jaar door. Het is prachtig te combineren met een effen zwarte draad (bijv. Cotton 8 of een 4-draads sokkenwolletje) als accent. Of je breit een bijpassend draadje mohair mee voor een winters effect. Je kunt kiezen uit groenoranje of paars. Deze bollen zijn 900 meter en niet meer na te bestellen, op = op!










3 opmerkingen:

  1. Wat ern gezellig en kleurrijk geheel. Daar krijg je het vanzelf warm van.
    van

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kleuren in deze bollen verloopgaren. Staat ook zo gezellig allemaal bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kleuren! Wat een snoepwinkel heb jij!

    BeantwoordenVerwijderen