Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 28 december 2021

Shaghayegh

Het is geen gewoonte van mij om via dit blog me in te zetten voor goede doelen of andere dingen die niet te maken hebben met haken en breien. Vandaag maak ik een uitzondering! Ondanks tegenslagen, hobbels bobbels op de weg, ben ik gezond en kan met extra inspanning en energie deze wel aan. Gezondheid is niet iets wat je verdient of kan bemachtigen. Sommigen van ons treffen het veel minder en daarom wil ik de situatie van Shaghayegh een keer in het voetlicht zetten. Na alle kerstcadeau's en feestdissen is er vast nog wat over om een bedrag te doneren voor deze dappere vrouw!


Je kunt doneren via https://gofund.me/3a4e48d5

Update: Het benodigde bedrag is inmiddels helemaal opgehaald!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten