Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 9 december 2021

Koud!

Man, wat heb ik het toch koud. Dat hoor je niet vaak van mij, het zal al dat kille vocht wel zijn in combinatie met die wel héle donkere dagen voor Kerst. Of het is de booster die er gisteren in is gejast bij honderden zorgverleners in onze omstreken. Morgen maar weer hard aan de slag in het verpleeghuis, daar heb ik het nog nooit koud gehad 😁, ik ben na half 4 weer zelf in de winkel.


Morgen ben ik een beetje lui en ga ik met de auto naar het werk. Het donkere, onbetrouwbare weer en het tijdstip (7 uur beginnen) zijn voor mij argumenten om maar niet de fiets te pakken. In de auto heb ik deze muts dus niet direct nodig maar voor ieder die wél de fiets pakt is deze superleuke gehaakte Keltische kabel muts van Sascha. Die uiteraard weel geweldig matchen bij die wanten!


Het patroon staat in onze webshop, maar is uiteraard ook direct te koop bij Sascha.

Nog zin in een klein kerst-projectje? Van Sascha zijn ook deze leuke kerstboompjes, het gratis patroontje vind je hier.





1 opmerking:

  1. Mooi patroon deze muts! Eentje om te onthouden.
    Onze kinderen deden vanmorgen ook een warme (zelfgemaakte) muts op voor hun fietstocht naar school.

    BeantwoordenVerwijderen