Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 29 december 2021

Aapje

Heb je eindelijk eens wat dagen vrij, slaat de rusteloosheid verschrikkelijk toe! Het was te voorspellen uiteraard. Het zijn geen "verdiend vrij"-e dagen, maar "we-moeten-dicht-en-we-weten-weer-niet-voor-hoelang"-dagen. Da's absoluut een ander gevoel. Het weer werkt ook niet erg mee, moet ik zeggen. De lucht is te snijden van het vocht, het is gewoon klef en warm voor december en eigenlijk de hele dag donker. Ik kan er niet van genieten. De winkel is koud en somber en ik wacht geduldig op een enkele bestelling of een telefoontje. Het loopt nog geen storm, maar waarschijnlijk is iedereen met andere dingen bezig. Van frustratie ben ik de badkamer maar gaan poetsen alsof mijn leven er vanaf hing. Nou, die blinkt weer aan alle kanten 😂.

Voor het blog vond ik nog wel een vrolijke noot. Dit aapje brengt een glimlach bij me boven:

Foto en patroon: Anna Monkey van Nordic Crochet

Het patroon (Engels) is te koop via Etsy. Het lijkt me nog een hele klus, met die smalle pootjes, maar dan heb je ook wat. 

Morgen ben ik nog bereikbaar voor bestellen per telefoon, mail, webshop of om iets af te halen. Vrijdag t/m maandag draai ik mijn dienstjes weer elders. Zo glijden we vanzelf in het nieuwe jaar...

1 opmerking:

  1. Ja, het weer daar worden we niet vrolijk van. Ik hoop dat allemaal van korte duur is voor jou en alle andere ondernemers hoor.
    Het aapje is echt zo'n knuffel die een kind achter zich aan kan slepen, ik zie het helemaal voor me.
    Succes met jouw andere baan en rustige jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen