Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zondag 27 oktober 2019

Op merote........naar Viana do Costelo


Zoals jullie weten gingen wij (Anja, Stefanie en ik) de afgelopen week "op merote". Richting Portugal nog wel!



Wij waren uitgenodigd om bij een CHERISH meeting in Viana do Castelo - Portugal een presentatie te houden. Daarnaast konden we kennismaken met de ins en outs van cultureel erfgoed en de manieren om dat te behouden en te innoveren voor de toekomst. De afgelopen dagen plaatsten we dagelijks een filmpje op Facebook met een impressie van de dag. Niet iedereen maakt gebruikt van Facebook, dus bij deze nogmaals op het blog - allemaal op een rijtje.

Dag 1 - maandag 21 oktober 2019

Dag 2 - dinsdag 22 oktober 2019

Dag 3 - woensdag 23 oktober 2019

Dag 4 - donderdag 24 oktober 2019

Dag 5 - vrijdag 25 oktober 2019

Ik hoop dat jullie zo een indruk krijgen van alle belevenissen. Het was een ontzettend leuke, intensieve, leerzame en inspirerende reis - in de komende weken gaan we broeden hoe verder en we houden jullie zeker op de hoogte!



3 opmerkingen:

  1. Dag Jeanet
    Gisteravond laat nog evenn voor de zekerheid gekeken. Leuk hoor die filmpjes🙂 alle 5 gekeken en erg laat naar bed. Wat zullen jullie een hoop indrukken hebben om nog van te kunnen nagenieten.
    Succes met weer in het gareel te komen.
    Groet Wytske ps je dochters blog was een leuke verrassing.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb genoten van jullie filmpjes hoor. Jullie kunnen terug kijken op een hele leuke week.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke filmpjes, ze geven een aardig inkijkje in jullie belevenissen!

    BeantwoordenVerwijderen