Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 26 juni 2019

Kleur

Ooooh, wat is het heerlijk afgekoeld. Ik functioneer weer naar behoren en het is buiten bijna koel te noemen (ik weet dat de helft van Nederland en heel België nog zucht onder de warmte, maar ik ben er wel weer van overtuigd: Zeeland is the-place-to-be 😁).  Ik durf zelfs het woord wol hardop uit te spreken 😉 en vanmiddag was het weer gezellig druk in de winkel!

Ondertussen druppelen hier nog allerlei garens binnen, o.a. voor de Visserijdag van zaterdag. Deze bolletjes staat nu weer in de winkel en zaterdag op de kraam buiten. Helemaal blij was ik met de doos met unicat-sokkenwolletjes, waar ik al eerder over blogde. Er was geen kleurtje meer overgebleven, dus superblij met deze doos!


Je gelooft het misschien niet, maar sokkenwolletjes zijn echt - zomer en winter - een van de favoriete draadjes in onze winkel. Maar dat is met deze sokken best te begrijpen, toch?



Er zijn nog meer kleurtjes. Omdat de voorraad hiervan maar beperkt is heb ik de bolletjes nog niet in de webshop gezet, ik kijk even wat er nog over is na de Visserijdag en dan probeer ik een aantal kleuren in de webshop te zetten. In de winkel zijn altijd nog wat meer kleurtjes en varianten te vinden.

En van deze kleurrijke sjaals zijn ook weer bollen binnengekomen, deze vindt je hier terug in de webshop en weer in de winkel.






1 opmerking:

  1. Heerlijke temperatuur nu hè. Kunnen we inde4daad weer ons gewone gangetje gaan. Maar zaterdag oef wat zul jij het dan warm hebben of sla je de traditionele klederdracht met die temperatuur een keer over.

    BeantwoordenVerwijderen