Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 11 juni 2019

Update Workshops

Goeiegrutten! Dat liep storm afgelopen weekend (dát zal die windkracht 8 veroorzaakt hebben 😉). Ik blogde vrijdag over de workshops die Christel de komende weken gaat geven en ze zitten al bijna vol. Voor de workshop Versiertrucs is op dit moment nog 1 plekje, de workshop Portugees breien zit echt bommetje vol. Nu is Christel zo lief geweest om nog ruimte te maken in haar agenda voor een extra workshop Portugees breien op 3 augustus in de middag.

Let dus even op!! Heb je al wat ervaring met Portugees breien of heb je al eerder een workshop hierin gedaan? Dan is de workshop Portugees Fair Isle iets voor je, daar zijn nog enkele plaatsen voor vrij op 3 augustus 's morgens. 

Heb je deze techniek echter nog nooit gedaan? Dan kun je je het beste inschrijven voor deze workshop (basis) - deze is op 3 augustus 's middags! 



Natuurlijk kijken we in het najaar ook weer naar nieuwe plekjes in de agenda. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten