Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 17 december 2018

Zoethoudertjes

Voor iedereen die het Beddengoed van Tante Zoet volgt of er aan meedoet. Misschien wacht je al op de volgende reeks patronen of misschien durf je niet goed te beginnen? Wil je even wat kleins tussendoor doen? Hier heb ik een paar zoethoudertjes!:


Dit sfeerlichtje is gemaakt door Jeannette n.a.v. patroon Maatje met een restje sokkenwol. Prachtig!

En Cathérine is al helemaal los gegaan op deze prachtige kerstballen, allemaal gebaseerd op patronen uit het Beddengoed. Kun je zien welke patronen het zijn?
Het vergt wel wat reken en puzzelwerk maar dan héb je ook wat! 😉



Toch nog meedoen met het Beddengoed van Tante Zoet? Dat kan altijd nog! Je vindt alle info hier op een rijtje.




6 opmerkingen:

  1. prachtige ideetjes en heel creatief omgesprongen met het beddengoed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Jeanet, ik las nú pas dat je geopereerd bent. Ik hoop dat alles goed gegaan is! Toch nog ineens snel....
    Ik wens je heel veel beterschap!
    Groetjes, Gonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke zoethoudertjes. Vooral die kerstballen zijn super mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 'k Hoop van harte dat je je intussen al wat beter voelt en vooral dat de operatie echt helpt. Veel geduld (moeilijk, moeilijk, ik weet het) en sterkte.
    En ook:
    prettige kerstdagen en een beetje rust en alle goeds in het komende jaar.
    Nel Wisse

    BeantwoordenVerwijderen