Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 11 december 2018

Thuis

Even een kort berichtje, ik ben nog aardig gammel 😉. Allereerst heel hartelijk dank voor alle lieve wensen, gedachten, berichtjes en kaartjes!

De operatie is goed geslaagd, ik heb nu een prothese van de stijgbeugel geplaatst gekregen. Of ik ook beter hoor moet nog blijken, want mijn oor zit nog vol met bloed, vocht en watten - maar ik heb goede moed. Ik mocht gisterenavond onverwacht vroeg naar huis en hoefde geen nacht te blijven. Kilometervreter Ali was net weer thuis in Zeeland en maakte direct weer ommekeer naar Rotterdam om me op te pikken.

Vandaag ben ik erg voddig en gammel. Dat zal misschien nog wel even zo blijven. Van de week ben ik nog even niet in de winkel, maar deze wordt prima bemand hoor!

Tot later!


30 opmerkingen:

  1. Fijn dat je al thuis bent. Maar neem wel je tijd. Goed op jezelf passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weet wat je doormaakt zelf een paar jaar terug ook gehad.Wat betreft mijn gehoor niks verbetert en een vervelende piep overgehouden.Hoop dat t jou wel beter laat horen.Beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte beterschap en ziek maar goed uit je winkel is in goede handen��

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een goed herstel toegewenst en dat de operatie doet wat het moet doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De beste plaats om op te knappen is thuis, gelukkig dat je zo snel weer terug mocht. Probeer je af te sluiten voor werk, de bemensing daarvan wil dat graag voor jou doen. Sterkte met het vervolg, het is een spannende tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn je hier even te horen!
    Het is iig achter de rug en je kunt nu weer vooruit. Beterschap Jeanet!
    Lieve groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zat net aan je te denken....... nu maar rustig bijkomen ... en laat je verwennen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wens je het allerbeste en fijne feestdagen !! dat je al zo vlug weer naar huis mocht... maar pas goed op jezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oost West, thuis best. Pas goed op jezelf en rust maar goed uit. Je laten verwennen is ook wel eens leuk toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn dat je weer thuis bent! Lekker rustig aan en laat je maar verwennen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat je zo snel naar huis kon.
    Ik hoop dat je goed herstelt, lekker kan uitrusten (!?) en vooral dat de operatie het gewenste resultaat zal hebben.
    Groet, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Laat het maar allemaal gebeuren en laat je goed in de watten leggen! Veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn dat je weer thuis bent. Neem je tijd om te herstellen. Beterschap hoor!👍

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn dat je al naar huis mocht, maar doe toch maar rustigaan en neem je tijd voor herstel. De winkel wordt toch bemand, dus denk nu ff aan jezelf. Heel veel en spoedige beterschap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je rust nemen zodat je oor (en jijzelf) goed kan herstellen...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super !!! Klinkt goed. Kalm aan en beterschap. Groeten uit Vollenhove.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oost west, thuis in je eigen bed (of bank) is het best! Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beterschap. Hopelijk heeft het resultaat. Laat je lekker verwennen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Thuis is alles beter! Zet em op hoor! Het klinkt allemaal wel vreselijk spannend, nu hopen (en bidden) en afwachten of alles gaat zoals ze gezegd hebben! Sterkte! En knuffel vanuit het hoge noorden!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fijn dat je al weer naar huis mocht, thuis knap je het beste op, beterschap
    Groet van Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. heerlijk lekker thuis, rustig aan en veel slapen XXX je "werk-elven" zijn voor je bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat fijn dat je zo snel weer naar huis mocht. Hopelijk is het resultaat naar verwachting. Heel veel sterkte en beterschap! Groet van Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Fijn dat je weer zo snel naar huis mocht. Lekker rustig aan doen deze week. Met een handwerkje??

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat heerlijk Jeanet dat de operatie achter de rug is. 20 jaar geleden heb ik ook een nieuwe stijgbeugel gekregen en na een paar weken misselijk en duizelig te zijn geweest voldoet hij nog steeds prima. Dat gun ik jou ook van harte. Lieve groet van Jeanette.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Das freut mich sehr , das es die gut geht . Wünsche dir noch eine gute Besserung. Freue mich auf den nächsten Besuch in deinem und meinem Wollparadies . Liebe Grüße Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een goed bericht, Jeanet. Nu lekker thuis bijkomen en voorzichtig wennen aan de geluiden om je heen. Van harte beterschap verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Fijn dat de operatie goed is gegaan en dan daarna heerlijk in jouw eigen bed slapen thuis bij jouw Ali is helemaal top.
    Nu rustig aan opknappen en wennen. Ik hoop dat je echt het gewenste resultaat krijgt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Van harte hoop ik dat je gaandeweg zult mogen merken dat de operatie verbetering heeft gebracht voor je. Ik hoop dat je genoeg tijd en rust durft te nemen. Je hebt goede mensen, die zich willen inzetten nu jij het even niet kunt. Ik wens je een voorspoedig herstel.
    Hartelijke groet,
    Helena

    BeantwoordenVerwijderen