**************************************************

maandag 8 januari 2018

Slipped Stitches - een workshop!

O, dat is lang geleden! Door allerlei omstandigheden kwam het er niet van maar nu gaan we eindelijk weer een workshop plannen. Zet maar in je agenda: zaterdag 27 januari 2018 is er een workshop Slipped Stitches breien (afgehaalde steken/mozaïek breien). Heb je deze techniek onder de knie dan kun je zoveel mooie dingen maken!

Ans leert je met 2 bollen Durable Double Four de basis voor deze techniek. Je maakt een pannenlap met 2 kleuren, leert het patroon lezen en met deze techniek onder de knie kun je ook een prachtige sjaal breien zoals hier boven (ik blogde er hier over)

Je kunt je opgeven via de webshop. Het aantal deelnemers is beperkt (vol = vol).

3 opmerkingen:

  1. Het ziet er heel fascinerend uit! Jammer dat ik niet in de buurt ben. Zal er eens op googlen, op deze techniek!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi effect met deze breisteek. Er zijn vast veel breisters die deze steek graag leren. Ik zie volop mogelijkheden om deze steek te gebruiken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie steek en mooi werk. Geniet van de workshop. Groetjes El